.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تصاویر/ حواشی دومین پیروزی ایران بر ایتالیا

شمال نیوز: تیم ملی والیبال ایران برای دومین بار پیاپی از سد تیم قدرتمند ایتالیا گذشت. شاگردان کواچ در این دیدار با نتیجه 3 بر یک مدعی عنوان قهرمانی لیگ جهانی والیبال را مغلوب خود کردند.
 
به گزارش جام جم ورزشی، تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدار خانگی اش برابر ایتالیا با نتیجه 3 بر یک به پیروزی رسید و دوباره برابر حریف اروپایی اش قدرتنمایی کرد.
 
قرمز پوشان والیبال ایران در این مسابقه با ترکیب سعید معروف، فرهاد قائمی، عادل غلامی، محمد موسوی، شهرام محمودی و فرهاد ظریف وارد میدان شدند و از همان ابتدا برتری خود را به حریف تحمیل کردند؛ دفاع خوب، آبشارهای مهار نشدنی و سرویس های هدف دار برنامه های خوب شاگردان کواچ بود که اجازه کار به لاجوردی پوشان ایتالیا نمی داد.
 
علی مباشری و عبدالرضا علیزاده دو بازیکن تیم ملی که برای این مسابقه در ترکیب نبودند در کنار سامان فائزی مصدوم از کنار زمین عملکرد همتیمی هایشان را تماشا می کردند.
 

عکس های محمد مهدی موذن عکاس ایرنا، حمیدرضا دستجردی عکاس ایسنا، سینا شیری عکاس فارس، محمدحسن زاده عکاس تسنیم و عکاس سایت فدراسیون والیبال از حواشی این دیدار را در زیر می بینید. /250

                                                 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.082 seconds.